Pajūryje su šeima įsikūrusios Gintarės Narvilienės sėkmės istorija galėjo prasidėti iškart po ekonomikos studijų. Ji kantriai lankė paskaitas, bet diplominio darbo neberašė, nes suprato, kad skaičių pasaulyje gyventi nenori. Moteris atsigręžė į savo meninę pusę.
Savarankiškai, o vėliau su Užimtumo tarnybos parama moteris įgijo grafinio dizaino ir socialinių tinklų marketingo specialybes. Dažniausiai ji kuria prekinius ženklus pradedantiems verslininkams, o socialinio tinklo „Instagram“ paskyroje dalijasi patarimais su visais, kurie domisi vizualinio identiteto kūryba.
„Iki šiol neturiu atsakymo, kodėl rinkausi ekonomiką. Tuomet net mama stebėjosi, kodėl nestojau į dizainą, kurio pradmenis vaikystėje puikiai pritaikiau aprengdama lėles, statydama ir įrenginėdama joms namus“, – pasakojo Gintarė.
Nors nebaigė studijų, ji vis dar ieškojo savo karjeros pašaukimo: išbandė skirtingus darbus, įsitraukė į motinystės rūpesčius. Lūžis įvyko paskutinėje darbovietėje, kai jos kūrybiškumą pastebėję vadovai leido prisiliesti prie socialinių tinklų turinio vystymo.
„Sulaukdavau kolegų replikų, kad tai nuobodu, bet mane šis karjeros posūkis paskatino atsigręžti į meninę prigimtį. Pradėjau aktyviai domėtis, ko galėčiau išmokti ir prisiminiau jau anksčiau mamos sufleruotą, tik šįkart – grafinį dizainą“, – sakė G. Narvilienė.
Pradėjusi mokytis savo lėšomis ji sutiko ir kursus pradėjusių Užimtumo tarnybos klientų. Tik tada išgirdo apie paramą mokymuisi ir paeiliui į savo gyvenimo aprašymą įrašė 2 naujas profesijas.
Anot Gintarės, grafinio dizaino ir socialinių tinklų marketingo žinios puikiai sugulė į vieną, todėl vos baigusi mokslus ji nėrė į savarankišką verslą. Nors artimesnė jai vizualinė kūryba, be socialinių tinklų administravimo žinių idėjas sunku parduoti. Įgūdžiai praverčia ir konsultuojant klientus dėl prekės ženklo komunikacijos vystymo.
„Jaučiu atradusi save, galiu rinktis klientus, kurie bendradarbiauja, pasitiki, o ne numeta užsakymą lyg naštą, kuri gali būti nepakeliama. Ir smagu, kai galiu padėti naują veiklą pradedantiems verslininkams, kurie neturi lėšų prekės ženklo kūrybą patikėti reklamos agentūroms“, – teigė ji.
Moteris versle neatsisako ir dirbtinio intelekto pagalbos, kuris anksčiau visiškai nežavėjo. Anot jos, „Chat GPT“ – šaunus darbuotojas. G. Narvilienė panaudoja ir studijų metu įgytas buhalterines žinias, o skaitmeniniam asistentui patiki sutarčių kūrimą ar naujų idėjų paieškas.
Pašnekovė neslepia, kad papildomai dar tenka dviem etatais dirbti taksi vairuotoja, nes vaikus reikia suvežioti į mokyklą, darželį ar būrelius. Su šeima ji dažniausiai praleidžia visą laisvalaikį, o šaltuoju metų sezonu – su knyga.
Informacija
https://uzt.lt/
© Lietuvos ir Vokietijos UAB TELEVIZIJOS KOMUNIKACIJOS. Visos teisės saugomos. Grafika HTML Codex